sâmbătă, 11 octombrie 2008

Începuturi.

Sooo,hello there :)
Uite că m-am hotărât şi mi-am făcut şi eu BLOG!
De vre-un an tot mă gândesc la cum ar fi şi iată :D
Eh,să nu o mai aburim.

O să fie un blog de ăla plictisitor (sau poate nu chiar atât de plictisitor) în care voi povesti poate nu zi de zi ce fac,ce simt etc etc.

Să încep cu ziua de azi.
Ca de obicei,am dormit ca o vită ce sunt până după 12.
Adică până la 3 fără 10.
M-a trezit telefonul,la care nu am raspuns.L-am pus pe silenţios şi am mai lenevit vreo jumătate de ceas în aşternutul mototolit.
Mers târându-mi papucii la W.C. ... bucătărie.
Aici apare bunică-mea în peisaj,ea de obicei se află ori în bucătărie,ori în cameră,tolănită pe canapea,cu telecomanda-n mână.Normal,se uită la aaaaacaaaasăăă sau la Magda (ex) a lu´ Tolea la O(u)tv.
Revenind.
Bunică-mea,like always..nu tu "bună dimineaţa,Mihaela",nu tu "du-te dracului,Mihaela",nu de astea..direct "ce mănânci?hai,mănâncă,mănâncă,să nu faci leucemie,nu vezi la televizor câţi copii mor de leucemie?"...Sincer?Nu,nu văd pentru că nu prea mă uit eu la teveu.
Mă rog,trecem peste :)
Am băgat la ghiozdan nişte găluşte cu prune caaaaalde si adorabile (da,adorabile şi pline de zahăr) apoi m-am apucat de citit o carte.Frumos.
Toată ziua leneveală.Cel puţin ăsta ar fi fost planul făcut de mine.
Ziua mea perfectă petrecută lungită în pat.
N-a fost să fie.
Nu azi.
Sună iar telefonul.
Prima dată îl ignor.Şi a doua oară.
Dar deja devenise enervant aşa că am răspuns şi m-am "ales" cu o invitaţie la o băută.
Faza e că eu nu ştiu să refuz pe cineva.
Bine am zis. "Hai ne vedem în douăj de minute la tenebe"..
La (aproape) 8 am ajuns acasă.Nu mai am chef să stau până târziu afară.
Parcă-s bunică-mea.Sau o babă de aia care vine acasă la 7 seara să se uite la telenovela ei.Adica sunt chiar mai rău.
Acum e bine :) Şi frumos.
Am ceai,am biscuiţi,am jazz,am pulover croşetat pe mine,e caaaald,scriu aici.E aşa..chill :)
Cred că-mi mai fac un ceai,mă pun la o carte sau mă uit în continuare la Grey´s anatomy *lovelovelove* saaau caut ceva despre medicină,admitere la medicină :)
Lately mă simt aşa..bătrână.Şi obsedată de medicinăăăăă.
Mă gândesc că mai am vreo 3 săptămâni din 18 anişori ăştia ai mei şi NU VREAU să fac 19!Apoi 20!!!
Adică cum să apară 2 înainte de 8?Sau de 9?Sau de oricare altă cifră.Adică mai am puţin şi nu mai sunt adolescentă.Adică tre´ să mă angajez.Să fiu serioasă.Să nu mai fiu copil?Nu o să mai fiu teenager şi nu voi mai putea fi EMOU :)) Ei auzi tu ce grozăvie...

Hah,azi iar m-am simţit prost după ce am râs de tanti de la Universitate care te scuipă şi te înjură dacă spui "pipi" când treci pe lângă ea.Dar nu mă pot abţine.Cel puţin eu mă simt prost,alţii râd de săraca femeie fără să aiba nicio remuşcare,nimic.

Închei acum.
Nu prea mai am nici ce să scriu,deşi dacă aş sta să mă gândesc,aş avea ce să scriu.
Dar nu mai pierd atât timpul pe aici.
Mă duc să mă uit la Grey.
La sâââânge.
La operaţii.
La doctori "secsoşi".
La mănuşi chirurgicale.Să le aud cum fac *paccc* când şi le pun doctorii pe mâini.
Da :)
Hai noapte bună.

Un comentariu:

luc spunea...

ești genială:).(așa era o băbuță dementă acum în autobuz și la un moment dat spune:"ești genială,făi,proasto".tot vorbea cu...prietenii ei imaginari?)
scrii așa frumos...8-> :)
chiar mi-ar fi plăcut să cunosc nebuna visătoare din spatele cuvintelor astea...dar stai:),că mâine o să o văd și o să o îmbrățișez.o să mă plimb cu ea aiurea și o să ne căutăm ochelari(kinda retro :> :x ).
te iubesc așa mult,mamicicooooooooo.
(mă uitam la numărul unei mașini Nu-Știu-Ce-Oraș 31 UBY ) :x
uby supy dupy lupy țupy zupy obo obo obo.
sunt așa obosită,mamicicolozaurita mea.:(
parcă sunt prea obosită și ca să mai visez...e o stare foarte neplăcută.am avut o zi proastă.și încep să-mi pierd speranțele...
mă enervează că am crezut că totul se va schimba și va fi la fel de frumos în fiecare zi.
dar au venit din nou zilele cu dureri de cap.zilele plictisitoare.obositoare.cu programul ăsta de tot rahatul.
mâine o să mă duc la școală și o să stau toată ziua cu capul ascuns în mâini,pe bancă.nu am chef să văd,aud,simt.nu mai vreau nimic.vreau să stau într-un balonaș nesimțit de săpun unde să nu-mi pese de nimic...
și să fie și mișaela mea acolo,în balonașul ăla nesimțit...și să plutim ca două nesimțite visătoare deasupra haosului...
dar suntem,suntem!
suntem într-un balonaș de săpun.și mă ții de mână.și zâmbim.
-
te iubesc mult mult mult mult :x :) >:D< :*:*
-
ești așa un zâmbet:">
puțin nebun.puțin insomniac.puțin zâmbăreț.:">
ce prostii scriu!
sunt obosită.și cretină.
de prima stare să spunem că mă vindec prin somn...
dar de a doua...:))...:-?
>:D<:*:*:*:*:*:*:*