joi, 19 noiembrie 2009

Am uitat.

Am uitat să alergăm de frig pe străzi.Am uitat să ne spunem chestiile mărunte pe care le spuneam în fiecare seară înainte de culcare şi ne calmam reciproc.Am uitat să râdem de orice prostie pe care o spuneam sau o făceam şi să speriem porumbeii ăia enervanţi din faţa noastră.Am uitat să-mi iau mănuşile deşi afară era un frig de îmi îngheţau degetele şi ţigara între ele.Am uitat să zâmbim ca doi copii care nu ştiu de nimeni şi de nimic.Am uitat să mergem la teatru în ziua aia.Am uitat că zilele nu se numără în ore şi minute,ci în zâmbete sincere,ceauri cu biscuiţi,grădini înflorite,parcuri înţesate cu omuleţi mici şi mari,străduţe ascunse de lume,scări de blocuri reci dar care te încălzesc într-o noapte de decembrie,bancheta din spate a maşinii,mâna care nu e a ta dar e în buzunarul tău,alta în păr,o hârtie cu un zâmbet cam strâmb desenat pe ea cu un pix mov fără pastă,ceaiul fără zahăr de la dozator,prăjituri expirate împachetate în plastic,obraji cu pistrui,certuri fără rost urmate de împăcări cu ceai şi leneveală,încercări de croşetare,plecare la mare luni dimineaţa,genunchi juliţi de dimineaţă în faţa teatrului pentru că alerga să o vadă dar nu s-a mai putut opri decât în genunchi în faţa ei,căciuli de ştrumf şi oi pe mâini,oameni ciudaţi,ţigări fumate în grabă şi pe ascuns,ziduri murdare,beţivi linguşitori,dimineţi târzii în care tot ce vrei e să mai stai jumătate de zi în pat şi să faci absolut nimic,fumat pe geam cu fratele mai mic lângă tine...

Am uitat multe.Multe chestii pe care nu trebuia să le uit(ăm).
Dar nu am uitat să iubesc.
:)

Un comentariu:

Artemis spunea...

Da... acum imi amintesc si eu... uitasem multe... Multumesc!