duminică, 22 august 2010

Duminică,august 22.

Cât îmi plac duminicile.

Parcă nici nu sunt în mijlocul Bucureștiului duminica.E așa o liniște moleșitoare,uneori mai trece o mașină sau un tramvai,vântul bate ușor copăcelul din fața geamului,care-și lasă crengile mai curioase să-mi spioneze camera câteva secunde.

Am ieșit mai devreme până la magazin,să-mi iau ceva dulce și cola-otravă.Străzile pustii,nimeni pe afară,decât o tanti care-mi cere 1 leu să-i ia o banană la aia mică.Îi dau,merg la magazin,mă întorc acasă.Îmi arunc toate hainele în dulap,să scap de dezordine,măcar în dulap nu îmi stau în cap.


[Ingredientele necesare pentru o duminică ideaaaală:

1 ceai (într-un ceainic cât mai mare)
1 film bun,de preferat Le fabuleux destin d'Amelie Poulain
1 lene bine instalată
1 pachet de bețișoare parfumate
1 pernă moale

se amestecă toate cu puțină miere în ceașca de ceai.Se servește la răcoare cu brioșe home made]





Niciun comentariu: