miercuri, 12 noiembrie 2008

It´s a beautiful day :)

˝for science˝.Sau cum spunea Dexter :P

Azi a fost...frumos.Frumos.
Apoi câteva ore pierdute caaaam aiureaaaa...
Apoi lenevit cam o oră.
Apoi frumos iar :)

Lume TÂMPITĂ pe stradă.
Bucureştiul e un mare cocalar în burta căruia se învârt muuuuuuuuuuuulţi mulţi alţi ˝cocălărei˝.
Dar cine le-a dat drumul pe stradăăă?
Plecaţi înapoi în...de unde aţi venit,viermilorrrr :-L

Whateverrr :)

Azi m-am bucurat :)
M-am simţit OK :D
Merci încă o dată :)
Zâmbete,râsete,pontino,banca din parcul de la Unirii,cocalari idioţi (înjură în gând vreo 2 minute),dubioşi cerşetori,beţiv ˝drăguţ˝.

Mai pe scurt şi într-un cuvânt: kiddo :)
Chiar mi-a făcut ziua mai caldă.
MUL-ŢU-MESC :)


Şi aş mai înjura puţin aşa somnul.
˝Pleacă naibii mă de aici,du-te la altu sau la alta,eu n-am nevoie de tine.Vino mâine dimieaţă pe la 6-7 aşaaaaaa..˝
Şi pe nenea ăla beţiv care m-a atins.
Dar măcar a fost drăguţ sărăcuţul.
Vorbea frumos.
Am impresia ca ne făcea atâtea complimente cu gândul că îi vom da o ţigara.
Frumuşelule,am ţigări,dar nu prea dau la alţii.
Am şi eu nevoie să mă intoxic :)

Aş mai scrie.
Dar esenţialul e scris.
Mulţumeeeeesc :)

Eheheeeeh,ramă nouă lângă pat :)
3 pozişoare :)
Dadadadadaaaaa :D
awwww *hughughug*

Somn uţiooor :)
Lalalalaaaa :D

(Obosită,leneeeee leneşă,lalalaaa.La dracu cu toţi şi cu mineeee :D eheheee)

iloveyou :)

Am plecat!
Patul mă aşteaptă!
E nefăcut şi plin de haine întoarse pe dos.
Trebuie să dormmmm!!
Este iarnaaaaa!!
Yay!
PA.

3 comentarii:

luc spunea...

te iubesc:">,te iubesc:">.
:)
ești genială:x
:">
awwwwwwwwwwwwwwwwww
awwwwwwwww:">
nici nu știu ce să-ți scriu.
sunt tâmpită de somn.
te iubesc :) :*:*:*:*:*:*:*
>:D<>:D<>:D<
:X:X:X

luc spunea...

awwwwww,"lucy in the sky with diamonds"
:">

luc spunea...

stare de căcat :|