marți, 9 decembrie 2008

Viaţa e o târfă şi trebuie tratată ca atare.





Aş vrea ca mâine dimineaţă când mă trezesc să plec la mare.
Nu în Vamă neapărat.
Dar să fie la mare.
Să fie o dimineaţă portocalie,soarele să mă mângâie pe faţă şi să mă facă să mă strâmb de plăcere.
Plaja să fie goală şi valurile să gâdile uşor nisipul ud.
Eventual..eventualul să fie şi el acolo :)

Nu mai vreau.
Totuşi,nu pot să zic că e doar un vis urât sau o glumă proastă.
Pentru că asta chiar se întâmplă!
Sper totuşi să iasă bine...

Mă simt ca in "4 luni,3 săptămâni şi 2 zile"...Ca Otilia..
Numai că nu mai e doar un film,e realitate.
Păcat că-s şi eu protagonistă.

Eheeeei,so what?
Ăsta o să fie un film cu hepi end :)



Vreau un ceai şi-un biscuite cu glazură.
Şi-mi ajunge.

Şi mai vreau o mare doar a mea.


:)

Niciun comentariu: