marți, 16 decembrie 2008

Mi-a îngheţat limba.


Cred că o să scriu de fiecare dată când o să mă văd cu Lucy un post :) Weekendul ăsta a fost nice :) N-am făcut mare lucru,dar a fost fain :D Vineri am fost cu două colege de clasă la concert Vama,în Lăptărie. A fost drăguţ :) Chirilă mi-a admirat şireturile :)) "Ce marfă ţi-ai legat şireturile" "Ummm...da...sunt...legate ..normal" :)) Au întârziat 40 de minute.. La 10 şi 20 deja nu mai aveam răbdare.. Până la urmă a apărut Tudorică la şi juma... Mă rog,lăsând la o parte întârzierea de 40 de minuteeee,a fost frumos :) Păcat că am ratat concertul de azi din Music Club. Sâmbătă nu mai ţin minte ce am făcut. Duminică am ieşit cu Oana în Jack ( nu Oana,nu te urăsc pt asta :) deşi ar trebui:)) ) A fost mai ok decât mă aşteptam să fie :) Poate din cauza oamenilor. Bine că nu erau pancări de ăia supăraţi :P Mâine merg cu ea la ceai :) Azi am zăcut în pat,am citit iar seara am ieşit puuuuuţin de tot până afară. Am mers cu kiddo si Coco până la McDonald`s Cişmigiu,kiddo şi eu ne-am luat câte un McFlurry cu Nesquik :love: :) Apoi fiecare a fugit acasă la căldurică :) Mâine merg şi cu ea la ceai.Cred :) Oricum,ceea ce contează e că ne vedem :):x ilololololooooveyou :D Zile frumoase. Vreau să ningă. Vreau să dau cadouri. Dar nu le-am cumpărat încă.. Vreau să fie frig,să am nasul roşu şi în mâini să am oiţele şi o cană de vin fiert :) Vreau la patinoaaaar! ( Aici vroiam să apară poza dar nu merge...whatever:) tenchiu kiddo pt poză :D )

ahhh,ultimele zile în România :D Românicaaaa,ne revedem la anu. Sper să fii mai frumoasă şi să ai şi omuleţi mai frumoşi (şi nu mă refer la frumuseţe exterioară...) Crăciun fericit şi un Moş cu de toate de pe acum urez tuturor :) Lalalalaaaaa :D

Niciun comentariu: